sullit? ja tack

Finns bara en som lyckas med det du klarar av sophie, haha <3 fast å andra sidan är vi andra rätt duktiga vi oxå;)
Det börjar med pankakora Sophie hade med sig på morgonen, en liten sylt fläck på bröstet på en vit tröja (Y)
Sen var det luch och då var det min tur... Curry sås på mina VITA byxer... det va mycket kan jag säga! haha sen en tio femton minuret efter va det Mia's tur, sullit värre ;D
Sen dröjde det inte länge eller kanske en timme eller så, så var sophie i farten igen och hade ut sopkorgen, haha choklad och sylt från i morse under våra sulor muuums! haha fan den tjejen gör min dag så himmla söt!

och så klart måste man ju ta reda på efter sig, haha oj va jag kommer stor trivas här haha!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha du lyckas du också Amanda!;)kommer bli 3 underbara år:D

2010-10-13 @ 17:56:03
Postat av: Leia ♥

Aha, har inte sett det så antagligen därför jag inte kände igen henne :D

2010-10-13 @ 20:17:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0