vilken dag!! as bra ;)

Haha fan va skön klass jag har! skojjar inte haha!
när vi skulle samanställa allt i min grupp- (mickrolån) så skulle vi hitta ett grupp rum, så vi va själva alltså. Men HAHA! vart tror ni vi gick?? haha jo till BASTUN XD HAHAHAH vi satt 7 pers i en bastu med varsin dator och gick igenom hur vi skulle framföra alltsammans i morron. HAHA sjuka;)

as fint ;)
sen när vi kom till bakatill klassrummet väntade det massa chips och en fim på oss. as mysigt hela klassen sitter å kollar film och proppar i sig onyttigt (Y)
pär, ja han stavas så :O eller? haha jag såg det någonstans :P (vår lärare btw)
men iaf PÄR(on) / Z:a hade varit på affären medans vi kämpade oss egenom förmiddagen. how cute?!
in dark;

in light 20 min before the movie;  (jätte suddigt så vart inga bra bilder, så ni fick dom i miniformat ist)

 

 

 


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0