har tydligen problem med hjärtat

Efter att jag berättat om allt som hänt för sjuksköterskan tog hon och granskade mig från topp till tå.
tillslut skickade hon vidare mig till ett blodprovs test grej, sen skicakde de vidare mig till ett EKG test.
Va dom gjorde där var att dom kollade min hjärtrytm i varje kammare. Eller något liknande. Men när jag kom tillbaka in till den första sjuksköterskan så tittade hon på alla prov resultat och sedan suckade hon djup å typ * ojojoj,det här va inte bra* sucken lix...
sen börjar hon trippa med fingrarna på bordet, ni vet när man är stressad, å då bah: neeeej hon kommer typ säga att jag har hjärtcancer och att jag snart kommer dö.
Meeeen ja tydligen hade jag ett problem med hjärtat, har TVÅ kanaler till kamrarna ist för en och den ena kanallen leder elektronerna åt fel håll, så att det är därför jag kan bli rätt seg eller hyper ibland. Det är faktiskt sant, medicinskt bevisat!
så snart kommer jag gå rund med massa sladdar PÅ min kropp en HEL dag i skolan.... mysigt..

Kommentarer
Postat av: julia östblom

krya på dig!!

2010-09-01 @ 22:48:15
Postat av: amanda af berglund

tack julia! <3

2010-09-01 @ 23:13:42
URL: http://afberglund.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0