helgen

Fy vilken jobbig helg. Det har varit blandade känslor så in i bängen.
fredag är väl alltid en fradag? - Min älskling kom faktiskt upp då. han e fan helt fantastisk!! alla drack och firade de liv morfar hade haft här på jodren. dunkade hardstyle mitt ute i skogen med mamma, ausi, max och viktor.
lördag är väl alltid en lördag? - gud va vi sov.. vi gjorde verklgien inget annat än sova den dagen
och idag- åkte vi hem. det va fruktansvärt jobbigt att skilljas från mamma och bröder. Jag tror jag kunde dölja det rätt bra faktiskt några tårar men jag höll de hemliga. Nu sitter jag i min skinnfåtölj och ska plugga..riktigt roligt.
Hela min kropp har gett upp, försåt inte att jag fortsätter kämpa in i det sista på en söndag.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0