inte intressant

Nu är det så här att jag sitter å pluggar men orkade inte så ville fördröja tiden.. såååå jag gjorde detta super tråkiga test haha medalj för den som läser allt!

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
nee :(
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?Sofia
3. Hur lång är du?176
4. Vad väger du? för mkt
5. Vilken är den senaste filmen du sett? eclips
6. Skriv hela ditt senaste sms: jag saknar dej! <3
7. Föredrar du att ringa eller smsa?ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?skilda
9. När såg du senast din mamma? för jätte länge sen 
10. Icke godkänt i något ämne? haha! ne :)
11. Mvg i något? mja (a'
12. När vaknade du idag? halv sju
13. Vilken är din favoritplats? har många
14. Vilken plats föredrar du minst? vet inte :o
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?sthlm eller södra sverige
17. Vad sover du i? i sängen?!
18. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
19. Var har du bott/bor? uppsala, nortälje, södertälje, järna, tumba, tullinge, gävle (fast på felra olika ställen i dessa områden oxå.
20. Tycker du om kinamat? love it!!!
21. Tycker du om kaffe?nepp
22. Vad dricker du helst till frukost? juice
23. Kan du spela poker? japp! ellerkunde de va länge sen nu.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? inte vad jag kommer på.
25. Vill du ha barn? ja ett förmodligen.
26. Kan du några andra språk än svenska? flytande? nee men lite engelska och litelitelite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans?många gånger
28. Föredrar du havet eller en bassäng? poooool. och hav. kan inte bestämma mig.
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, fika, accessoarer.
30. Är du cool? eh typ ganska så väldigt ja!haha ;)
31. Kan du rulla med tungan? vadå rulla? ja?
32. Vem är den roligaste människan du känner? jag måste nog säga mig själv! hahah nej men kommer inte på :)
33. Vad har du för ringsignal? *RIIIING RIIIING RIIIIING*
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? yesbox, i en kartong.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?En väska,ingen anig om vems det är :O.
36. Kan du byta olja på bilen? men jaa! jag är väl inte korkad heller!  ..... eller ? :D
37. Vilken var den senaste boken du läste? a boy called ''it'' 
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? men haha jaa!
39. Dansar du i bilen? ja klart. brukar ställa mig i baksätet....
40. När var du i kyrkan senast? begravningen.. 
41. Hur många hål har du? hål vart då? 
42. Har du någon piercing? ne :(
43. Har du någon tatuering?ja en stor över heeeeeeeeela ryggen! ne
44. Gillar du någon just nu? hemlis :$ skojjjjjaaaaaa, jag älskar en just nu!
45. Har du provat droger? skulle aldrig falla mej på tanken! idiotiskt!
46. Provat röka eller snusa? både&
48. Vad är ditt mobilnummer? 07369.......
49. Vad ska du göra ikväll? plugga och laga massa mat!
50. Har du några syskon? yeeeeeees
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? hm just nu vänta ska kolla...257.23
52. Beroende av: tuggummi!!
53. Vad tror folk om dig: hur ska jag veta? 
54. Stämmer det?: det är ju deras åsikter?!
55. Vad får du oftast komplimanger för: hehe de vill du inte veta!
56. Sprit, cider, vin eller öl: öl - tröttnat på cider!
57. Brukar du bli för full: näe
58. Är du allergisk mot något: ja  
59. Antal timmar sömn inatt:sex
60. Brukar du komma i tid: ganska så väldigt ofta ja
61. Favoritdryck på morgonen: meeeeh vah? har redan svarat på den frågan...?!
62. Rakar du benen: klart jag gör
63. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: a fast ne
64. Har du spytt offentligt; typ inte.
65. Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ha sex, runka, ha lite mer sex, och ta massa spännis kort om jag va biiiiiiff"!
66. Är det okej att gråta: ja såklart!
67. När grät du senast:ehm typ i förrigår
68. Bär du glasögon eller linser: nepp
69. Har du piercing: men haha idioter!
70. Vill du gifta dig: nja
71. Vill du ha barn: nån senil som gjort listan eleeeeh?
72. Solar du ofta: när det är sol :) och varmt såklart!
73. Är du bra på att laga mat: bäst? :O
74. Är du flygrädd: aldrig
75. Hur vig är du: asvig;););) fast ne
76. Har du tandläkarskräck:va ska de vara bra för?
77. Är du morgon- eller kvällsmänniska:kvällsmänniska
78. Vilken ögonfärg har du: melerade i blå nyanser
79. Biter du på naglarna: nej usch
80. Röker du: absolut inte bara ibland...VÄLDIGT SÄLLAN!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0