mot sjukhuset för att kolla upp "hjärtproblemet"

Som jag skrev för nån vecka sedan har jag just fått reda på att mitt hjärta inte fungerar som det ska.
Det är förmodligen inge farligt men det känns ändå konstigt.
har tid 9.15 och kommer förmodligen missa företagsekonomin- till alla er som kommmer stoooor sakna mig i klassen ;) haha nej jag skojja.
Men vi får hoppas att ''felet'' på mitt hjärta går att fixa eller att sjuksköterskan bara gjorde en fel bedömmning.
För nu får det fan ta å vara slut på alla fel docktorerna hittar i mig. Det är fakikst ganska jobbigt!
och ni som säger att jag är perfekt.. där har ni verkligen svaret. Jag är så långt bort ifrån perfekt man kan komma!

Kommentarer
Postat av: streipel

du e perfekt för mig baby, hoppas de går bra! <3

2010-09-16 @ 10:30:16

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0