sjuka drömmar!

I natt gick någonting snett.. jag drömde om - tjaadu haha! sjuka grejjer.
först å främst så var jag och Sofia på ett apotek och skulle handla lite mediciner. Då jag träffade mammas kompis.
Så började vi ju snacka för att vara artiga men sen gick det föööör långt. Dom va typ tydligen kk's :O
Mamma var alltså lesbisk. och nej jag har inget emot lesbiska tjejer! men att min mamma va de, de vart lite wierdo.
sen va jag typ emo och cuttade mig :O
sen skulle jag till sjukhuset som var i typ ett Harry potter förråd. med en enoooorm vänta sal. När jag kommer in där kollar han min hälsa och mina ögon- som tydligen inte va bra..
sen tar han fram en BORR!!!! ... jag bah: vad ska du göra med  den?
han bah: du ska få tandställning!
å då sprack det! haha det är ju kneppt, eftersom jag VILL ha tandställning :P fatta snyggt leende man får sen!

Kommentarer
Postat av: nathalie

kvällens blogg är nu utsedd:D gå in och se om det blev du! om inte, kan du alltid gå in och gratulera den vinnande bloggen:D

Hoppas allt är bra med dig idag?:D

2010-09-08 @ 10:23:49
URL: http://liborius.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0