todelou! i'm back!

sitter i brorsan rum nu, ny duschad och ensam hemma. haha muusik eller ?! ;)
fan va jag har saknat det här, dom här! -men det känns konstigt att ett rum står tomt, riktigt konstigt faktiskt! Men sånt är livet.
när jag satt på tåget i går och lämnade Stockholm central med mer än hundra kilometer i timmen, kunde jag inte låta bli å tänka att det är så mitt liv ser ut nu. jag log för mig själv när jag förstod det. Amanda på väg mot nya hållplatser, innan jag letar mig vidare till ännu en ny. Jag är som ett tåg med gjord av flera olika delar med flera olika mål och destinations hålls platser.
Nu ska jag iväg till ene för att hälsa på the old stories. Ska bli ganska mysigt faktikst, hoppas Mimmi är där!
Det tråkiga är bara att allt å alla är som de va förut.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0