trötter


helt slut! har absolut itne gjort mkt alls idag, kanske är just därför. vi ahr kollat på en as tråkig film tyvärr, snackat lite fast klassen va typ as tyst..haha sen avrt det pingis på idrotten.
Somnade nästan seriöst på vägen hem efter skolan då jag hoppat av bussen. haha en sträcka som annars tar typ högst 2 min tog för mig å Sofia idag säkert 10 minuter en kvart.
Slände mig i sängen när jag kom in och tjaa vaknade nyss. (17.14) så jag sov i två timmar och en kvart.. känns ju så där.
Nu ska jag kolla om det är några uppgifter som ska göras inom skolan annars blir det nog sängen igen Hihi (A) sen ska man ju vara duktig å laga mat idag oxå. få se hur de går ;)

Kommentarer
Postat av: julia östblom

åh va söta ni är ! :)

2010-09-29 @ 18:20:41

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0