kände mig jääääätte taskig.. Jag har ju faktiskt TRE bröder

Jag fick jätte ont i magen efter att jag gjorde förra inlägget. efter publisering och granskning. Jag har ju faktikst tre bröder. Hur kan jag vara så dum!?!?!?!?
Kommer dock itne träffa casper, men då får väl Max ta med sig påsk ägget hem. Jag kan ju inte INTE ge honom jag ger dem andra. Fy å skäms!
Såååå jag åkte till Valbo och köpte lite grejs att fylla Caspers ägg mä. Å där träffade jag Stefan, hahah en släckting som bor i sundsvall, och huks flux hade vi sålt båten till honom. Bara så där. Hur bra? ;)

Kommentarer
Postat av: Tina eriksson

3 bröder ? ;s 2 haru väl haha ;D

2011-04-28 @ 10:52:27
Postat av: amanda af berglund

nej tina jag har tre. Borde väl jag veta?

2011-04-28 @ 13:27:55
URL: http://afberglund.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0