Möhippa

Champange, rosé, jordgubbar, massage, och fina flickor. Snart bär det av mot min födelsestad, Uppsala. Hur bra är inte min dag?!
nu sitter vi å väntar på att bruden (Karin) får massage. aroma massage till och med. mmm så gott de luktar!
Dock kan jag inte vara kvar på hela möhippan för jag åker ju som sagt ner till Uppsala och träffar den personen jag älskar mest av allt.
Meeeen av dessa naledningar kommer ni inte få höra av mig förens i morron eftermiddag. Så ha en toppen kväll nu ungdomar ;D

Kommentarer
Postat av: Andy

Låter som en bra möhippa där vännerna inte utsätter bruden för allt för mycket pinsamheter. Berätta gärna mer om hur det gick och så.

2011-05-01 @ 15:22:46
URL: http://www.eventguiden.se/mohippa

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0