último día

Goooooood morgon mina kära läsare, just nu ligger ni på ganska bra siffror *Väldigt glad* men varför kollar ni egentligen in här?? haha, jag skriver knappast nå intressant, bilderna jag lägger upp ligger mer åt amatör hållet än åt något annat. Det händer absolut inte mycket i mitt liv nu. Jag bara glider med vinden, haha. Nej men haha fett tråkig blogg egentligen.
Nu är det så här att på tal om ingenting.. så klär jag mig i mjukis byxor i dag. Ska sminka mig pytte lite haha, för när man inte gör sig i ordning alls (som på fredagen inna påsk) lär man känna lite nytt folk, vinner priser och måste gå upp in för alla som va på skolan och ja..jag lovar ALLT händer då!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0