åh minnen!

tror det var när jag gick i femman sista året på Tavestaskolan som Våran musik lärare frågade om jag kunde sjunga på skolavslutningen. Har alltid drömt om att stå å sjunga inför folk , eller när jag var liten drömde jag om det. -men ajg tog inte chansen någon dag innan så sa jag att jag inte klarade det, och hoppade av. Har letat efter låten väldigt länge, för den betyder mkt för mig. Och nu fick jag höra den fem år senare. oj va jag vill va liten igen.
Uppdatering!- Nej det är INTE jag som sjunger!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Brå där (; alltså är du rätt grym trotsallt (;

Händer det något kul i helgen då ? (:

2011-02-02 @ 22:48:07
URL: http://bigberit.blogg.se/
Postat av: matilda

vadå menar du att det där är DU, när du gick i femman? inte visste jag att du kunde sjunga.. :o riktigt fint var det iaf!!

2011-02-03 @ 22:10:22

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0