Avbrott

Känner att jag vill träna nuuuuu!
Får panik, bara äter och äter å äter, haha gott sörru!
Skulle nyss börjat med spanskan men jag kollade på mina naglar och bestämde mig för att göra en ny manikyr, haha heter de så? jag tycker det är ganska lamt med enfärgat, visst det är snyggt men jag vill göra mer för jag kan. och då är det inte så roligt med basic längre. Har testat ett nytt sätt nu och HELA mina fingertoppar har laack på sig jag lovar!
Men ska ta bort dä, tror det vart rätt nice faktiskt ändå faktiskt :D
Men aja, back to wooork. Måste skriva en spanska uppsats på 400 ord, feck!
hahaha skrämmande....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du tatuerat dig :o

2011-02-12 @ 14:28:11
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0