Best I've had

Nu har jag lyssnat på hardcore och fantiserat mig bort medans jag städat! Lite fräcshare nu och i kväll blir det kanske besök ;) mysigt!
Har faktikst stor besök från sandviken redan nu, Stefan och gisela. Har dock inte gått ner och sagt hej än, så jag tror jag ska göra de nu fakiktst haha :P
Har väldigt mycket att göra idag, kan iiinget i matten har kommit två sidor och vi har prov på två KAPITEL!
kan bero på att jag inte jobbat på lektionerna för min lärare kan INTE förklara ett skit....
Sen har jag prov i naturkunskap oxå, där vi inte jobbat någon tiiing! :O
Det är förövrigt väldigt fint väder i dag, så jag ska nog gå ut en sväng sen :) fgood tooo know right ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

har lagt upp två klänningar från H&M. Roligt och höra vilken du hade valt?:)

http://liborius.blogg.se/2011/february/hm.html#comment

2011-02-12 @ 12:59:03
URL: http://liborius.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0