Dag 3: En familjemedlem

Min mamma. Hon är nog den personen jag saknar mest i hela världen nu. Varje gång jag pratat med henne under dagen blir hon en av de två jag tänker på mest när jag går och lägger mig. Varje gånga jag skriver ett sms som ska skickas till en vän och förslaget ''till mamma'' kommer upp får jag ett leende på läpparna. Hon är nog den mest fantastiska person som finns på jorden. Nu får jag tårar i ögonen, fy tusan vad jag saknar den kvinnan!
Jag älskar dig mamma.
Bilderna: En gång var du en brunhårig modell, nu är du en blond kriminalvårdare med glansen kvar. Du är vacker!
De vart mkt mamma idag, haha (Y)

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade barn, jag blir så rörd och glad av allt fint du skriver. Nu har även du gjort min dag.

Igår var en dag som jag hällst vill glömma va på så dåligt humör, men idag är det bättre. Var hos doktor och han sa till mig att finna ro i själen och älska mycket? kan du tänka!! saknar du så jag blir tokig. vi ses snart älskade barn

2011-02-17 @ 20:37:15

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0