Flyttat!

Nu har jag och världens bästa hjälpt min mamma att flytta från en femma på andra våningen till en trea på treje våningen. SJUUUKT!
Hur ska hon få plats med allt ???fattar inte!
Så efter 8 timmars flytt och en fet jävla kebab vill man bara lägga sig och dööö. Men det vågar jag inte för jag kommer säkert dö ändå, är nämligen ensam hemma hos viktor... Alla drog på krogen :( fett ledsen. Så nu funderar jag starkt på att ställa mig själv och ösa! alla lasrar och lapor är ju på ;) Men de e ju bara jag och pFalkonlattan här satte? eh nu kör vi det är ju fan LÖRDAAAAAAG!
Så här pigga var vi iaf nör vi for till alla kartonger. Albin är fortfarande full, mokkski blöder näsblod och viktor e allmänt trött. och mej ja de vette gudarna :P

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0