från mig till dig älskling! tack för 7 underbara månader!

”Jag vill känna din kropp mot min,
jag vill krama dej så hårt
och jag vill pussa dina läppar
för jag älskar dej så otroligt mycket.

Du vet säkert redan det
att det enda jag behöver,
det enda som jag vill ha,
det är du.
Du vet att jag älskar dej
mer än något annat
som finns på jorden.

Min kärlek till dej
går inte att beskriva,
för den är så oerhört stor.
Ingen kan någonsin riva vår kärlek.
Utan dej skulle jag inte finnas,
du är mitt allt.
Du är det bästa som har hänt mej
och kommer hända.
Det finns ingen som är så fin
och underbar och snygg och snäll som dej.
Du är den bästa tjejen
som någonsin hänt mej.
Kommer skydda dej med mitt liv.

Låt mej inte förlora dej,
det är det värsta som kan hända mej.
Jag kommer aldrig att lämna dej Amanda.
Jag kommer att älska dig för evigt,
för att du är mitt liv.
Jag vill ha dej hos mej hela tiden.
du kommer alltid att finnas inom mej
och du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskling. <3

Du är min älskade älskling,
det vet jag att du vet för jag har sagt det
och säger det igen att min kärlek
till dig är starkare än någonsin,
du är allt jag någonsin önskat mej
och kommer aldrig släppa taget om dej
för du är hela världen för mej,
du är mitt liv du är precis allt för mej.

Det går inte att beskriva
hur mycket du betyder för mej
Jag hoppas att vi kommer
vara tillsammans för evigt.
Du gör mitt liv värdefullt
och hoppas jag gör ditt liv värdefullt.
Du ska veta att ingen annan skulle göra
mej så lycklig som vad du gör.
Du ger mej precis allt som går,

Jag hoppas du känner samma för mej
som jag känner för dej Amanda.
Hoppas du tycker samma för mej
som jag gör för dej.

Du är mitt Livs Kärlek<3

 

//Din alldeles egna Viktor Simon Alexander Streipel <3


Kommentarer
Postat av: Brysselkakan

Oj, stora ord från min "lilla" mellanson! Blir det någon kärlek över till mig tror ni?

2011-02-04 @ 09:50:43
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com
Postat av: viktor

de e klart de blir mamma lilla :D

2011-02-04 @ 15:04:54

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0