Fredag!?

skulle till skolan i morse tiiidigt tiiidigt! Men när jag vaknade så var det snö storm, och då menar jag verkligen snöstorm!Det snöade horisontellt för det blåste så mkt, det  va -10 i valbo, så lägg till 5 minusgrader så frå ni temperaturen på Öster.
Hade lovat Natalie att jag skulle komma och hålla henne sälskap i dag, men jag var tvungen att svika. Bara tanken på att jag faktiskt är ledig på fredagar och får sova ut, gjorde det inte svårt att välja.. med tanke på hur vädret visade sig vara. Hur som helst fick jag skuldkänslor och åkte in lite senare, runt 12, när vädret var lite finare. vi tog en liten väldigt onyttig lunch på stan innan vi for mot skolan.
Jossan kom föresten och hälsade på och bjöd rektorn på vääärldens äckligaste godis, haha den kom ju från natti natti, så de säger ju sig självt.
Hur som så drog vi ner på stan efter thaaa schooool och jag köpte 4 nagellack till (A) haha. vaaad? ;)

Nu ska jag ner och skala potatis och duka! tycker det känns fett otacksamt att inte hjälpa till :o Så jag gör det faktiskt frivilligt nu för tiden. (Förlåt att det inte kom tidigare mamma hehe...)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0