God natt♡

Känner mig väldigt duktig nu! min power point har vääärsta cooola grejerna ;) haha nooot eller kanske lite ;) Fett svårt att göra!
Är nästan klar men ska gå upp lite tidigare i morron så kan göra klart den, vi har ju trots allt sovmorgon satte de e lugnt (Y)
Lästa nyss på Fb att Agnes var klar med sin idrottsfördjupning och då fick jag ont i magen.. Jag har ju nämligen glömt bort den HEEELT! måste ha minst 2-3 dator skrivna sidor klar i morron... och hur faaan ska jag hinna det?
Så ist för att sitta uppe sent och plugga så går jag och lägger mig och skjuter upp det tills jag kommer hem i morron...
God natt med er, sov gott.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0