I brist på annat

personligt:
ditt fullständiga namn:
Amanda Amalia Andrea Linnea Felicia Victoria Berglund
exakt ålder: 16 år, 11 måndaer och 1 dag
smeknamn: jag vet inte, hjälp mig?
vart bor du? I en håla.
vad gör du på fritiden? pluggisch, stan och vänner
beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig): Ett långt troll
vad är du mest missnöjd med på din kropp? Allt förutom mina naglar
och vad är du mest nöjd med? ovanstående!?
vad har du för uppfattning om dig själv? Helt klar bäst i världen!
vad vill du jobba som i framtiden? rik hemma fru
hårfärg: grön organge blond brun
ögonfärg: Blå
kan du själv säga att du ser bra ut? Min kille kan..
hur mycket bryr du dig om ditt utséende? normalt, men mindre än de flesta faktikst
någon vana? vara uppe för sent...
lyckotal: 3

vänner/folk:
vad heter din bästa vän?
Ann Modig
hur många nära vänner har du? Ett par :)
vet många personer vem du är? ingen aning :P
hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? Haha nej det tror jag verkligen inte, det finns många Amandor här och vem har koll på någon i ettan lix?
när var du senast med någon kompis? Nu
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? kan hända...
vem sov du senast hos av dina kompisar? Sofia
vem sov senast hos dig? Sofia
romantik:
vill du ha ett förhållande?
Ja det är ju klart, är ju i ett <3
ska din kille vara äldre eller yngre än dig? Äldre!
är du kär? Så klart
tycker någon om dig mer än som vän? Japp ;)
är du redo för att satsa på ett förhållande? Hallå?
tänker du mycket på utseendet hos din kille? kanske lite haha, men han är ju fett snygg!
vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? varje dag!
skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? nej.

från kram till sex:
har du kramat motsatta könet?
Så klart
har du nån gång bara velat gå fram och krama någon? Ja
har du kramat någon du tycker om inför folk? Ja
har du pussat någon av det motsatta könet? Ja
har du pussat någon av samma kön? Ja
har du pussat den du tycker om? själklart
har du pussat någon inför folk?
Ja
kysst någon inför folk? Jaa
hånglat inför folk? Men jaaaa
vem var ditt första hångel? Eric.....
hur många har du hånglat med under en kväll? Hemligt
vem är ditt bästa strul? Viktor
vem är ditt senaste? Bby så klart!
har du strulat med någon i din egen ålder? neee, inte vad jag kommer ihåg:O ne det tror jag inte?
ditt äldsta hångel: 90
ditt yngsta hångel: 93
skäms du över att hångla inför folk? nopp
haft sex med någon på offentlig plats? Nej
haft sex överhuvudtaget? Oooohja!

tankar & skit:
har du någon fobi?
Nej, tror jag inte, ingen extrem iaf.
har du någon allergi? Ja, pollen, katter och idioter
vad tänker du på innan du somnar? ALLT möjligt! Mest på saknaden av Viktor
vad är de första du tänker på när du ser en person? utseendet tror jag.

klädstil:
anser du dig själv vara en speciell stil?
Nej
vad klär du dig i oftast? jeans och en tunika
tänker du alltid på vad du tar på dig? Nästan..

senaste 48 timmarna har jag:
pussat någon:
ja , eller i söndags:P
haft sex: nej
fått en kram av en okänd: nej
ringt någon: Ja
blivit uppringd: Ja
funnit kärleken: den fanns redan
kollat på google: japp!

Kommentarer
Postat av: viktor

smeknamn: stumpan :D

2011-02-01 @ 11:52:17

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0