Lam fezt och kalla nätter

Igår skulle vi dra ut på krogen, Slick, men vet egentligen inte varför vi inte gjorde de?
Vi satt och åkte bil med...eller jag kan ju säga så här; Blockad av bladingar! uj uj..
Fick i alla fall skjutts ut till typ Bönan på någon fest där, Tyvärr så hände det inte så mkt där heller så vid 01 skulle vi dra på efterfest i Gävle.  Men kom bara till donken, där vi träffade Moa och Fanny från några helger sen. Moa jobbade så hon hade fullt upp haha, jobbigt å jobba på donken så sent:O stackars!
Sen kom det fram några från skövde och raggade, plus att de ville vi skulle följa med på efterfest.. Haha fy fan va kul det är å ge dissen till folk. haha(A)
Det va tänkt att jag skulle sova hos jossan men jag kände att det va bäst å dra hem så vid tre hade jag glada grandies! duktig flicka.
Men trevlig hade jag, ohja! :D

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0