Mia in tha house!

Tjabba tjena hallå!
Amanda är och snackar hemlizar med Natalie och jag fick inte höra, såt hon satte mig i lite arbete här! likeylikey!
Vi sitter här i vårat favvo-klassrum och har precis haft en väldigt tråkig spanskalektion. Man blir lite extra deprimerad på dom såhär när amanda tycker att hon är dålig på spanska, så sitter hon och knäcker oss alla i det ändå ;( cut cut cut jag mår så dåligt! hahah skoja :D Fanny hälsar! hon är en fet skolkare, tur att man inte blir som man umgås, isf vore det slutt med oss andra..ojojoj...
Aja! Nu har dom snackat färdigt så nu ska hon få sin dator :)
Amanda är en cool tjej och jag vet att hon tycker om mig fast hon inte vill erkänna det!!! ville bara säga det
Hörs hej tack för mig!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jättefin bild!!<3

2011-02-01 @ 22:17:05
URL: http://jenniferlinn.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0