modellen

Jag fick förfrågan av en modell att hjälpa henne hitta lite smått i sthlm i dag, och självklart tog jag chansen! Så jag visade henne vart hon skulle hoppa på tunnelbanan och vart hon skullle av och lite annat smått :) hon ville dock inte vara med på bild (pga, att hon inte hade smink på sig... sjukt, För hon ör verkligen RUSKIGT FIN utan!)
Hon kommer faktiskt vara med i en tidning om några veckor så då kommer ni få se sveriges, kanske till och med världens finaste flicka! ;);) mer info senare (Y)
När vi satt på centralen så kom det fram en tidnings reporter o ch frågade om han fick ta en bild på mig, så nu kommer man få en triss lott varje gång de vill ha med en i tidningen ang någon fråga. haha lätt värt det tänk om man vinner 1 MILJON?!?!
Men eftersom jag var i sthlm så tänkte jag att det var bättre att dra hem till älsklingen och spendera veckan där, så ja nu sitter  man här! under bart!
Nu ska vi ah sjukt mycket sex, den ni ;) hahaha vi hörs!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0