morning sunshine

Älskar att vakna när det är solljuset som väcker mig. Helt jäv** underbart! Dock har den gått i moln, men de gjorde den när jag va nere i duschen så det påverkade mig inte så mkt.
Funderar på om jag verlkigen ska gå till skolan, eller iaf om jag ska gå på matten... Vi har en ny lärare, en raket forskare, han kan verkligen INTE förklara ett skiiiit!
Usch, de lovade att vi skulle få en som redanjobbade på skolan, men icke så nicke.
Nu ska jag föna håret och sminka mig? neee, aaa joo fast nee, åh jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: viktor

vackrare går inte o hitta :D

2011-02-09 @ 14:07:33

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0