Sjukt hahaha

Haha jag vet inte ens om jag ska berätta det här, haha men jag göre iaf.
Efterskolan gick jag å Natalie och mätte oss,  sen vart det hemfärd, men innan det gick vi till solariet för jag har lingon vecka (Bra information!!) och va tvungen att göra det man gör då..
Men det va ju så kallt ute så vi satt oss i en soffa som stod där inne å snackade en massa.
Fast vill ni veta vad de skjka är? vi tog upp datorn och började kolla på en film! HAHA vi satt och kollade på meangirls 2 utanför alla solarium. hahah. Fy fan va sjuka vi är ;P
Tänk alla som såg oss då lix :P eeeeh de skiter man väl i ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

om man ändå kunde få slippa lingonveckan. .

åh, tjejkväll låter mysigt (: jag har haft middag och sen haft lite pokerkväll osv

2011-02-07 @ 18:18:32
URL: http://bigberit.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0