uj uj uj soo-ov-moo-orn!

Fy tusan va skönt å inte kliva upp kl.6 på morgonen, å jag säger bara kyss på vädret idag, solen skiner och fåglarna kvittrar, kan det bli bättre i denna stund?
Städerskorna kommer om några minuter så tänkte hinna med å käka frukost innan de sätter i gång. Så jag måste ner nu faktiskt. Men idag väntar ett matte prov och svenska redoviningar? jag vet inte hur det vart med den delen faktiikst.. för på sista lektionen (när det bara va jag och jakob där) sa hon att vi kanske skulle skjuta upp det fär vi hade SJUKT MKT saker att hinna klart med.
Juste gjorde en ny manikyr i går kväll, ni lär ju få se den på eftermiddagen, när vi fått sport loooooov! SKÖÖÖNT :D
God morgon förresten och hej då ;)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0