Vi ser varandra genom reflektionen i ett fönster Och ger varandra bilder utav helt perfekta mönster.

Fina tjejor!
Vi kollade på någon teater idag med alla ettor... SKIT tråkigt! Jag fick seriöst ont i magen för att själva handlingen i teatern va så pinsam, USCH!
Efter det traskade jag och Natalie in på stan, Stötte på trubbel. Den där Fi**** kan ta sig någonstans där inte solen skiner och bränna upp sig själv! Om jag inte var så svag skulle jag nita honom seriöst!
hittade en massa saker som jag egentligen kanske inte borde köpt, hehe men det är ju alla hjärtans dag och jag förtjänar det ;) eller inte kanske... haha visar det snart ska bara ta kort på re ;)
Sen mötte vi jossan och skrattade ett tag ;)
Ska kanske ner till dem igen snart :) man vill ju inte sitta ensam hemma en dag som denna!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0