Happy :D

Jag är väldigt glad i dag! hiih. Inte bara för att jag har handlat upp alla minna euros och fått det jag sökte, nej nej utan det är nämligen min och Viktors halvårs dag i dag! Tänk att jag har hittat någon som han, och ja, de va faktikst jag som hittade honom, det var jag som startade hela alltihop. haha, Men så har det alltid varit, jag har JÄMT tagit det första steget.I det här fallet gjorde jag rätt val, verkligen rätt val! tvekar inte en miliondels sekund! Älskar honom av hela mitt hjärta♥
Igår for vi ut på stan för att fynda, men de som föll oss för smaken, så klart att inte det va rea på de.. eller jo mina skor, men inte Viktors grejsor:P Hade inte alls tänkt köpa dessa skor, men de va ju som sagt rea.. så varför inte ;)
Men man kan väl säga att vi hade varsin dag jag å V. igår var det han som kom hem med kassar och i dag var det jag.
Köpte en lite present till mina kära familje medlemmar i Järna, lite skuldkänslor för att jag inte köpte till dem i Huddinge faktiskt, men träffar dem itne lika ofta :(
Men vad fanns då i min kassar?
jo en stycke sommar skinnjacka (Y) för jag kommer få en höst/vår skinnjacka i födelsedagspresent men det vet jag inte än (A) hihi :D
Ett stycke skosingar ;)

några ringar (Y)
lite suddigt men de göre samma :)
sen tre stycker presenter, från HEEEEEEEELT olika butiker jag lovar! haha ;) en smink borste och öm.. inget mer tror jag :) Detta var några av dagens inköp iaf.
Nu ska jag fixa frillan och byta tröja, för det kommer lite middags gäster. ha det bra hörnini ni ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela Wetterdahl

Skorna var grymt snygga ;)!!

2011-01-04 @ 20:53:48

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0