hello darlin´ do i know you?

Jag var nyss och skulle hämta min mobil från lagningen, men den mobilen jag får är inte min, utan splitt ny! asäääääm ;)
Dock inte en ny modell *Fäller en tår* men en ny gammal modell.
Lite besviken på att jag fick en SILVRIG! jag hade ju för tusan en svart!
Den är fett ful den här :O svarta är finare men dock oxå jätte ful, men allafall bättre! hmm..
jag skulle sagt att jag tar emot den silvriga om jag får 500 spänn oxå, haha. varför kommer man inte på sånt innan man öppnar käften? :O
Det är nog tamefan dax att ta å skaffa sig en ny telefon, asså ny på riktigt, Men vet dock inte vilken modell,
Iphone 4? vet inte.. alla har ju en sån, skaffar nog en telefon de la amanda! riktigt snygg modell asså ;)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0