hungrig

Det är Tacos idag, namnam, eller? haha. Det är bara min som är god ;) exakta stora täningar av gurkan, tomaten, paprikan, salladen etc. eller exatkta stora.. jag gör dom hur små som helst! smälter i munnen, nej skoja men nästa :D super gott!
Skolans är väl så där...
Iaf så sitter jag på Företagsekonomin nu, den ända som redan är klar ;) varför? jo för jag är bäääst!!! ( myttarn..) haha nej men har inget att göra nu :( så det fick bli ett litet tråkigt inlägg men med feeett fina bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: Du är finast!! WIHO, vill jättegärna komma =D men måste nog få en karta eller nåt först för hittar inte det haha! PUSS<3

2011-01-27 @ 14:42:55
URL: http://embackman.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0