It's time for bed times stories

Min God natt saga idag får bli utskrifter från EU-upplysningen.se.. allt om EMU. fruktansvärt tråkigt. Varför har skolan gjort så svåra uppgifter att man inte får någon fritid? En människa mår inte bra om den inte får göra något den gillar! Tänk efter nu skolledningen, för jag vet att ni läser min blogg! (NOT) Mer fritid å barnen!
Tänkte börja med en liten grej gång jag ska gå och lägga mig, från och med nu och två veckor framåt.
Jag har massa parfymer, å då menar jag verkligen massa! haha älskar det, massa små doftande flaskor, ur gullit!
haha men det var länge sen jag testade dem så nu är det inte mamma parfym jag kommer spryta på mig om kvällarna, nu är det mina egna. Jag ska testa allihopa! inte samtidigt utan under dessa två veckor asså.
Just nu har jag sprutat på mig en adidas parfym få lååångt tillbaka, ni förstår inte hur många minnen som kommer upp i skallen. Faktikst bara bra minnen om jag ska vara ärlig! :D
Tänker ta kort på var och en men de gör jag i morgon, pallar inte nu.
Men ni får Sova så gott och så hoppas jag att era sagor e lite bättre än min!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0