klant arsel

Typ 4 minuter efter att jag vaknat och gått upp, gick jag ner å skulle göra frukost. Och ja... jag är svin hungrig på mornarna och kan äta precis när jag vaknat :P
Men då var det någon som inte hade diskat den SYLVASSA kniven så jag skulle vara snäll å göra det. Men vipps så ligger jag blodig på golvet..
nej riktigt så allvarligt var det inte men jag skar mig på knogen så nu måste jag ha ett bandage så jag inte böjer fingret -.-
jätte muppigt!
Men jag fick iaf till min smoothie ;D
Gott sörru !

Kommentarer
Postat av: Petyra

Stackare, jag lider med dig :)

2011-01-22 @ 16:43:48
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0