Morgonens måste!

Lik väl dom dessie har jag oxå en ''Måste'' Dryck på morgonen.
Dock är inte min Latte utan någon slags smoothie. Har Druckit den varje morgon sen vi kom in på 2011. super gott! och inte på tal om fräscht! rena smaker om man säger så :)
De här behöver du för att göra en ''smoothie a la amanda''
Sen börjar du med att tina upp det frysta jordgubbarna i 1 och ½ minut. (i skålen)
Sen häller du i Brämhults Juice i skålen, men bara så de täcker jordgubbarna, annars blir det för mkt! (jag vet att jag stavade fel på juice på bilden haha)
Sen är det bara å mixa i 30 sek och hälla upp!
Vipps så är den klar! smidigt, enkelt och suuuper gott!
Dock är Det viktigt att det är brämhults juice och ingen annan billig juice. För om man läser på innehålls förpackningen så är det BARA frukt! inga konserverings medel och skit. Därför kan de smaka heeelt olika från gång till gång. Men vad då alla apelsiner smakar väl inte likadant?

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0