nytt till miiiiiig! walla

Efter lunchen Skulle jag å Rami sola, men han gymmade så jag strosade runt på stan en snabbis (A) å klart jag har med mig kassar när jag går ut... haha
Tänkte testa den här vita nagel pennan, Fräcsht!
Dock är det som ska vara vitt på nageln när den är lång redan onaturligt vitt, men kanske kunde bli vitare? vi får se om det ens funkar :) någon som testat den förut? 
Jag köpte ju en bh för någon dag sen, kommer ni ihåg?
Och den var så gyyymt skön, och jag har ju svårt att hitta någon som passar så jag köpte en till likadan bara en annan färg (A) haha mobbat -.-
Jag köper förresten int en bh utan ett par tillhörande trosor, det är ju mkt snyggare om de matchar eller hur! :)
Äntligen har man solat och fått färg! Dock inte i ansiktet... men snart så! :)
känner mig mkt fräschare nu ja! underbart (Y)
Ser jätte brunt ut, men det är för jag inte hade blixt! är typ mindre än hälften så brun!

Kommentarer
Postat av: Idahoo

Gillar bloggen men undrar vart har du köpt BH'n och trosorna :)?

2011-01-22 @ 12:27:57
URL: http://blaballong.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0