sleepy * tree

Slutade ju som sagt innan lunch idag så det va en kort skoldag, endast en lektion på 90 minuter tror jag det va.
Kom hem vid halv ett gick in å snackade lite med frun i huset sen somnade jag pladask!
iof vaknade jag tre gånger men jag sov i tre timmar och drömde tre drömmar!
Ärligt talat vet jag inte vad det är med mig och drömmar? skulle kunna ha en blogg där jag bara skriver om drömmar! Så många är det! Och alla är värsta konstiga, asså det har bara att göra med mördare och icke snälla personer. haha.
Den andra drömmen jag hade var så bra att det skulle kunna vara en film! jag skojar inte! den hade fått en oskars haha :D
Ska nog bli regisör ;) fatta coolt om jag skulle gjort den bästa filmen i världen :D as ballt jö!
fast dock var jag en kille i drömmen.. eller ens om det va jag Amanda? kanske drömde någon annans dröm :O
Den tredje drömmen var bara otäck, mitt hotellrum, massa lik och en HAND! (Blom om du läser det här så jag drömde om den där kroppsdelen vi snackade om i skolan !!!!!) as äckligt...
Nu måste jag plugga, och skynda mig, har ju som sagt sovit bort tiden haha (A)

Kommentarer
Postat av: BLOM!

HAHAHAHAHAHAH va söt du är !

lite creepy låter det faktiskt! :( tänk om det är typ sånt som kommer hända! hahah!

2011-01-12 @ 19:24:26

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0