Sliten

Har ganska precis vaknat, efter en lååång natt med många drömmar. Har faktiskt drömt om när Casper va liten :O ( min lille bror) och det har jag aldrig gjort förut?! kommer knappt ens ihåg hur han såg ut, men nu minns jag och jag minns det skarpt! det va han..Sen helt plötsligt var tavesta skolan ett badhus.. Där jag träffade min klasskamrater från Brolunda! fattar nada.. Sen tror jag min ektopiska förkammar rhytm i hjärtat va igång igen, Allt som hade med mig å göra gick i slowmotion, men i normal fart för alla andra, jobbigt.
Nu ska jag bara föra över lite pengar till en trevlig prick sen måste jag plugga. uurgh!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0