The little voice on my shoulder

Ser knappt att det är jag på bilden längre :S
Tänkte nog dra mig mot sängen, det har ju trots allt redan blivit onsdag.. Att jag aldrig klarar av att gå å lägga mig i tid någon gång!
Påbörjade en bok för typ någon månad sedan och den är inte utläst... ''ibland bara måste man'' heter den och handlar om en bög, fast det förstod jag inte förens jag läst några kapitel, trodde det handlade om en tjej.
Dock är den skiiiiiit dålig och handlingen är riktigt lam. Men ändå lite kul å läsa en bok där huvudpersonen är en kille, har typ aldrig gjort det :S eller jo skoja, vargbröder (som jag läste i 6år?) Men det va inte av den här sortens handlingar, och inte nutid för den delen heller.
Hur som haver så hörs vi i morron! God natt...

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0