Bästa året i mitt liv

Tänk va allt har gått så otroligt fort. Tänk vad mycket som har hänt.
De började med en förbjuden flört. För vi båda visste vad som komma skulle. Jag slutade nian och hade gjort mina gymnasie val. Ett val som innebar att jag skulle lämna den lilla hålan, även kallat Järna. Jag skulle flytta 20 mil därifrån och ingen av oss ville ha ett distansförhållande. Vi hade våra orsaker. Jag lovar.
Men För exat ett år sedan var vi nere i Småland, Hovmantorp. Och vi hade väntat i över två månader. Shit va duktigt måste jag säga! Men där sa det pang.
Den sommaren var den bästa! och kommer vara det lääääääänge. Den kommer alltid finnas i mig iaf. Ett starkt minne. Ett minne som aldrig kommer suddas ut.
Vi for lite överallt i sverige såg nya saker upplevde nya saker.  Vi Levde.
Du har stannat vid min sida under en av de tuffaste perioderna i mitt liv.
Jag flyttade
Jag lämnade
Morfar dog
Jag fick reda på mitt hjärt problem
Folk jag älskar har behövt mig som mest medans jag inte har kunnat göra ett enda litet dugg. 
Jag saknar min grund ständigt
och tusen saker jag inte orkar rabbla upp.
Jag har tvivlat, men sedan funnit mig själv och kommmit tillbaka till verkligeheten. Den verklighet som jag vill dela med dig, resten av mitt liv. Du är det bästa jag vet och utan dig hade jag inte klartat det här lika bra. Du är en klippa att luta sig mot, du är en strand att ta sig upp med. Du är som luften, du finns alltid där. Du är alltid närvarande trots avståndet. Du är det ting som ständigt cirkulerar i mina tankar. Jag älskar dig Viktor!
Jag älskar dig!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0