Fiasko, misshandel, och häktet

Måste bara få skriva av mig. jag ringde Viktor innan jag gick å la mig och fick hemska nyheter...
Det va ju så kallad '' Discodans'' på Torino i järna (nere i sthlm för er som inte känner igen det) i går och allt slutade med polisen.
Någon jävel har svårt att hålla händerna i styr och där gjorde han ett STORT misstag. Han bråkade med fel kille helt enkelt. När person 1 låg blodig på golvet och person 2 såg det var det hans första tanke att få ut honom. Helt rätt!
Men under tiden ahn hjälper en vän får han själv flera slag i huvudet. Vem fan slår när någon försöker rädda något? Person 1 blödde ju som ett svin ur huvudet!
Person 2 fick ut person 1 och inne på torino var det grov fight. Med tanke på att person 3 som bråkade med fel kille inte var i sitt normalaste jag, och heller inte i sitt nyktraste jag ställde han sig upp efter varje slag. Trots att tiotal var på honom.
Det började med Ett slag i ansiktet som ekade i rummet. Näsbenet var av. Och sen fanns det ingen hejd på re.
Men vem fan kommer ''typ okänd'' Och slår ner person 1 i person 1's trakter? fattar han inte att han åker på stryk?
Egentligen fattar jag inte ens varför man ska slåss. Ka0ooZ verkligen!
Folk vart hektade, till höger och vänster. Och trots att person 3 var så slagen att det var ett under att han kunde stå gjorde han motstånd mot polisen och polisen försvarade sig. Handbojjor och en heeelt förstörd kropp. Den var itne ens en synlig hud fläck i ansiktet på honom, bara blod, Buten käke, buten näsa, spräkta högon bryn och gud vet vad.
Ibland vill jag inte växa upp, ibland vill jag bara kunna sitta i mammas famn och höra när hon läser en saga. Och känna mig fullständigt trygg. Men dagarna går och man släpps ut i det grymma. Fan varför ska människor hålla på som dom gör? Vaad får dom ut av detta? några år i fängelse! oj jätte kul.
Det som sågs igår ska man aldrig egentligen få se. Det va brutalt och tänk att de 200 personer som var där ska få leva med den minnes bilden i huvudet för resten av sitt liv? Skulle jag klara det? Att få se någon få så mkt stryk att man kanske inte vet om personen kommer vakna upp nästa morgon?
ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag blir så ARG!
Fred på jorden, den som fixar det! oj gud vad jag skulle älska honom/henne.
Är trött så jag vet att det är typ hundra miljarder felstavningar, men jag orkar inte läsa igeom och jag orkar verkligen inte rätta. Så ha överseende, det går ltie för fort när jag skriver ibland.

Kommentarer
Postat av: Brysselkakan

Vad rädd jag blev när jag läste detta... men nu har jag talat med V och vet att han mår bra och gjorde vad han kunde igår för att så få som möjligt skulle skadas.

Men V sa att det nog var det värsta han sett... och då har han ju sett en del innan.

2011-03-13 @ 15:22:07
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0