some of the good things in life

Hur bra dag?
Har börjat på min engelska book presentation, sen har jag vartit ute och kört lile volvo. Fy fan va kul det är! Asså schaise, hahah! Bilar i mitt hjärta! ♥ Tänker fan inte vänta en sekund på att ta körkort så dan efter jag är arton, helskotta! :D Läääängtar!
Har ätit gott med familjen och Maxi plutten ^^ Har saknat honom massor! och till den blodiga entrecote'en vart det hockey tittande Färjestad-brynäs. Riktigt bra spelat och riktigt spännande match! Och i övertiden van ju så klart de bässta laget ;) hihi
Nu ska jag nog ta bussen med bror in mot tempo och köpa lite onyttigheter till honom och vindruvor till mig :( *Ledsen tjej*

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0