The Duke Of York

Okey, lite udda men jag gillar verkligen att säga rubriken med en liten oxford english dialekt, de bara rullar på tungan. höhö.
Har presic kollat klart på The kings speech. Den var bra men ändå inte. Jag har ju väldigt lätt att störa mig på människor med talfel. hemsk människa jag är. Föresten så ska jag inte säga något. Ända sedan jag varit liten har det varit minst en person som komenterat mitt utal varje dag. Jag låter väl som en blanding av hela sverige som jag har förstått de. Haha.
Nu tänkte jag faktiskt börja plugga igen, eller jag har redan börjat. Men var tvungen att göra ett sista inlägg kände jag. Så med dessa uurtråkiga rader och meningar säger jag god natt. Vi hörs i morron!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0