det jämnas ut....

Det snöade.... Men appropå de kom jag upp i ''tid'' för jag vart så jävla förvånad när jag kollade ut genom fönstret. Sen så såg jag inte så jätte dum ut i dag. Enkel klädsel idag. 
Sen har jag vikt om HELA ordinarie sidan på lagret, märkt vart vilka kläder ska ligga och sorterat dem i storleks ordning. Känner mig faktikst riktigt STOLT :D Men dock fick jag jätte ont i ryggen. Och magnetröntken remisserna eller vad det heter har jag inte fått svar på än.. så går å har små ont i ryggen mest hela tiden. inget jag kan göra åt saken nu om man säger så. Meeeen eftersom att jag var så duktig i dag så köpte jag två nya linnen. Okej jag behövde dom faktikst! nämn ett plagg som jag inte haft sönder.. Visar sen. Så ryggontet jämnades ut iaf :D nästan..haha

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0