hmm

vart är blogg lusten? vart är mitt humör? vart är jag?

Mamma springer runt i hela lägenheten och plocakr och donar medans jag, jag kan verkligen itne göra någon ting..
har grövsta separations ångesten. Jag flyttar juh nämlingen bort 20 mil från min mor och far i morron..mina vänner och min kärlek.
Jag flyttar till ett annat namngivet ställe på sverige kartan - Gävle- Valbo
Nu ska vi ha ''sönder min säng'' och packa ner den :( sorgligt. idag va sista natten jag sov i den. PÅ TRE ÅR!
lägger väl in ett inlägg senare i kväll, men då kommer jag nog vara helt förstörd.
puss.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu! Gå in och kolla om det var du som vann! :D

2010-08-08 @ 17:34:35
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Cecilia Mikiver

inte för att jag känner dig och så men, värsta tråkigt att du ska flytta :/

kommer lixom sakna dig på något sätt haha.. jaja lät fel eftersom jag inte känner dig :P

2010-08-08 @ 17:59:33
URL: http://ceciliamikiver.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0