Berglunds nyheter

1. dagen började seeent, gick ut för att sola men det blev på tok för varmt så gick in och satte mig vid datorn ist. (Vad då datan nööööörd!)

2. hämtade lille bror på fritids. Tänk att jag oxå har varit såå liten! Va lätt livet va då. hmmm .. hallå finns det någon som kan skruva tillbaka tiden? skulle vara väldigt tacksam om jag fick låna tidsmakapären en stund då ;) Så hör gärna av dej om du har någon sådann ! Tack på för hand (Y)

3. Skulle åka till stranden, de vart Berga btw, meeen inge badande där itne haha nej vi satt på bryggan snackade lite, och hade lite vattten krig;) jag vart blötast.... som vanligt-* SUCK* är nog inte s bra på den leken. haha

4. Kilade hem till mamma en snabbis och hejade medans jag skulle hämta min blå resväska, en liten rackare, sten ball (Y) saknar henne :( <3 hihi Vårat H&M paket hade kommit nu :D eller det 2:a av de tre som ska komma :P men fick iaf ett par vita tygskor, svarta solbrillor, svart-vitt randigt linne och ett vitt-begiet linne. As bra men vet inte om mamma får behålla det vit-begiea linnet faktiskt. det satt lite underligt på mig..
bilder kommer upp på grejerna senare

5. De tre muskitörerna verkade vara trötta idag?!.. alla tre somnade eller skulle iaf gå å lägga sig mellan 23.00 och 23.20. Så jag fick ha det gansak ensamt på tåget hem mot tumba.. jag menar det är juh så j'dra tråkigt att smsa med tjejer lix, haha! no affens, eller hur det nu stavas?

6. Vart as sugen på kakor när jag satt på tåget.. hmm inte så ovanligt nu för tiden! kommer typ gå upp minst 8 kilo under sommaren, inte roligt! Men men man kanska bara lever idag, kan ju bli på körd och dö i morron ;) såå njuuuuuuuut av dagen som den är fr ingen annan kommer bli den samma. Det vart allt BRA GOa' kakor på statoil iaf. brago kex med choklad vart det, MmmmmUMS säger jag bara!


7. Nu 00.53 ska jag kolla in fb en snabbis, sen blir det sova av för ska upp tigit i mororn och läna teo vid skolan 07.45.   Godnatt , ROSA KRAMAR från mig<3

 
 ☻♥ ☻
/█\./█\
.||. .|| .



Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0