klädoraaa..


Lovade att bilder på kläderna som kom skulle komma upp så varse go' take a look ;)
är tyvär inte helt nöjd eftersom det som jag helst av allt ville ha va slut sålt i min storlek.. hmm :@
Det va juh mest bara så där basic kläder nu men måste verkligen ladda upp min garderob tills i augusti när jag flyttar, kan lix inte ta med mammas garderob då, hehe eller?

JUSTE! måste bara tillläga en sak, när jag va ute å vandra så träffade jag på Två stora hundar! ja bara hundarna inte någon ägare;o Dom hade förmodligen rymt eller nått:O  as läskigt. Men snälla va dom ;) hah och fula ..gillar verkligen inte den rasen.




Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0