kvitter


foto: amanda


solen skiner och fåglarna kvittrar, man känner verrkligen i luften att man kommit bort från sthlm.
Jag har ju så klart glömt min kamera hemma.. så kan inte ta så mkt kort. Orkar juh inte bära runt på pappas system kamera..men iaf.
Snart blir det väl stan får jag hoppas :) har dock inte fått tag på Andrea som jag ska dit med... haha men det löser sig alltid ;)
ska nog ta och måla om mina naglar nu, så man blir lite midsommar fin eller va säger ni ;)
JUSTE!! jag har INGENTING att ha på mej i morron :O får panik. Köpte typ en rosa klänning eller tunika kanske det är för ett tag sen, men jag känner mig så himmla ful i den xd hahah fast de e jätte söt in my opinion.
Men nu ska jag gå ner och va social med våra Berglundare, och olov min enda kusin. han e snart 6 månader tror jag :s .. ja vi säger så iaf.




Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0