rättegång...

Oups! Asså det var ju inte med meningen, eller jo klart det va, men inte meningen att jag skulle bli på kommen.
Asså banker har bättre säkerhetssystem än vad man tror... haha kom inte på nått bättre.
I morgon vid 10 ska vi iallafall sitta i någon Domstolssal i Gävle, nån rättegång men jag vet inte för vilket fall. Jag lovar att det är nån som baxat godis på ICA eller nått...
Men har iaf bestämt mig att vara klar vaken, för jag har inte pluggat in de vi skulle haha (A) så jag kan dra nytta av själva ärendet?! tss.. nu ska jag iaf krypa ner i sängen, har ju redan somnat i soffan två ggr, och sovit i typ tre timmar, super ;)
hörs i morron!
AAAAAAAAAAAAAH mitt hååår :(

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Vill du vinna bloggsvars inbjudan ? lottar 85 fem st nu i bloggen,



Vill du inte ha en bloggsvar ? utan vill ha en länkning? delta i dagens blogg som avslutas i morgon

2010-11-11 @ 23:40:02
URL: http://liindblaads.se
Postat av: t

god morgon :)

Va kul att du vile vara med i dagens blogg! Vinnaren publiceras kl 12 så glöm inte att gå in och kolla om det blev du! ;)



Om det inte blev du så kommer en ny chans upp samtidigt som dagensblogg publiceras :)



Kramar

2010-11-12 @ 08:07:33
URL: http://teresevardag.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0