svenska skolidrottsförbundet

(jag längst ner till vänster)

Är det något man saknar så är de de här underbara själarna, representanter från hala vida Sverige. Jag är en av dem, känns faktiskt lite malligt om jag får vara ärlig ;o dock känns det lite konstigt oxå :P haha eftersom 'jag inte sportar själv.. men snart ska det bli ändring på det! jag ska faktiskt börja på handboll! :D eller nej VOLLEY BOLL menade jag :D  Ska bli så in i bängen roligt faktikst, De är ju som sagt en av världens roligaste sporter ;)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

oj varför :O <3

2010-10-25 @ 00:29:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0