Mokko smolander

lill marko (mackaranjo) om Att leva är mer än att bara hålla sig vid liv.:
Amanda när kommer du ner hit och spannar in mitt fina rum :D
SVAR:
Ska jag vara ärlig så blir det fakitkst nu på Torsdag! :D jag är så nyfiken! hihi :D
·
Nu undrar säker ni på thoren varför jag inte kommer vara i skolan på torsdag.. Jo det är så att jag är ett missfoster så jag måste åka på åter träff efter en operation jag gjort i min fot. Hahaha.
sen blire tandläkare sen ett annat docktor besök. haha. SJUKT!
Tänkte iaf spendera dessa nätter jag är nere på Jägarvägen 14;)

Kommentarer
Postat av: viktor

du e välkommen min vackra :D

2011-04-05 @ 12:19:25

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0